Per què els clients abandonen el carret de la compra?
Entre el 57-75% de tots els carrets de la compra són abandonats pels clients abans que la venda estigui tancada
Un estudi de tamingthebeast.net conclou que el 57-75% de tots els carrets de la compra són abandonats abans de que la venda estigui tancada. Tot i que la majoria dels compradors potencials tenen algun tipus d'interès en els productes que ofereix la botiga online.Aquest és el resum de les 10 raons per les quals abandonen carret de la compra i el percentatge de consumidors que l'esmenten com una raó:
1. Les despeses d'enviament (72%)
2. Comparació de productes en altres botigues (61%)
3. Canviar d'opinió (56%)
4. Guarden els productes per comprar més endavant (51%)
5. El cost total a pagar és massa alt (43%)
6. El procés de compra és massa llarg (41%)
7. La comanda requereix massa informació personal (35%)
8. La botiga requereix registre abans de poder comprar (34%)
9. Lloc és inestable o poc fiable (31%)
10. El procés de compra és confús (27%)
La conclusió a la qual s'arriba és que els compradors potencials tenen moltes raons per NO comprar a la primera visita. Si una botiga online només compta amb aquells que comprin a la primera visita i es neguen a seguir als que abandonen el carret de la compra, estan perdent una gran part del seu segment de mercat.
tags: compra online estudis