Estratègies digitals d'èxit per a una pàgina web
Accions que permeten el creixement del lloc
1. Registra el teu negoci a Google My BusinessGoogle My Business és una de les eines gratuïtes de Google que permet editar una fitxa del teu negoci. My Business, augmenta la visibilitat del negoci i, a més, ajuda al posicionament SEO . Amb aquesta eina, pots fer créixer el tràfic de la teva web i ampliar la teva base de clients.
2. Afegeix eines d'analítica
Analitzar el trànsit d'una web i els clients d'un negoci és fonamental per poder optimitzar el contingut i el lloc. Constitueix una de les estratègies digitals més importants. T'ajudarà a conèixer als teus clients i poder oferir-los el que volen comprar. Una de les eines més importants i també gratuïta és Google Analytics. Només cal instal·lar-la a la teva web i començarà a mostrar resultats.
3. Utilitza backlinks per millorar el teu posicionament SEO
Els backlinks són enllaços d'altres llocs que apunten a el teu. És a dir, es tracta de links que es troben en altres pàgines de rellevància i que es direccionen al teu web. Els backlinks milloren la teva posicionament SEO .
El posicionament SEO és l'ordre dels resultats en els motors de cerca, per a una consulta en particular. Per establir aquest ordre, l'algoritme pren dos criteris: la rellevància i l'autoritat.
La rellevància indica com de apropiat és el contingut per a la consulta que es va realitzar. L'autoritat mesura la reputació de la pàgina web. És en aquest últim factor on, els backlinks, milloren el posicionament SEO d'una web.
4. Estableix formes de comunicació instantània
Els llocs web solen contenir tota la informació necessària. No obstant això, quan els usuaris tinguin dubtes o vulguin realitzar preguntes, és important que hi hagi una forma de comunicació que sigui instantània.
Per això, pots utilitzar eines com xats o WhatsApp en el teu lloc web (has de afegir-los amb un plugin).
5. Utilitza un disseny adaptable i atractiu
En l'actualitat, tots els llocs web tenen dissenys semblants, atès que utilitzen plantilles. Si tens la possibilitat, crea el teu propi disseny, específic per a la teva web.
A més, cal que el lloc sigui adaptable. És recomanable que pensis molt més en el lloc vist des de dispositius mòbils. Pensa que la majoria dels usuaris, navega a través de smartphones.
6. Crea contingut per al teu públic objectiu
El teu públic objectiu està constituït per usuaris que puguin transformar-se en potencials clients. Al crear contingut, has focalitzar a atreure aquest tipus de públic perquè l'esforç es vegi recompensat amb conversions.
tags: estratègies digitals web