Consells de Google per adaptar-se al mercat mòbil

Google ha publicat un informe sobre la importància d'optimitzar un negoci per smartphones i tablets, donant alguns consells sobre com fer-ho.

La vertiginosa explosió d'Internet mòbil ha fet que en qüestió de dos anys les empreses hagin hagut de dur a terme una adaptació de magnitud per afrontar els nous temps.

Els dispositius mòbils cada vegada estan guanyant més terrè a la Xarxa, tal com la coneixíem fins fa poc. Les aplicacions i les versions de pàgines web optimitzades són la clau per estar presents en un espai que no para de créixer.

Digital.com ha publicat un informe que conté una sèrie de consells per adaptar-se a aquest nou àmbit d'actuació.

Vigilar a la teva competència, entendre com els teus clients estan usant els dispositius mòbils i establir un pressupost aparti per a formació són algunes de les idees que proposa Google. Segons la companyia, una presència sòlida en aquest sector pot ajudar a “prendre millors decisions i a créixer més i més ràpid”.

Els consells no només són per a empreses establertes sinó per a qualsevol que vulgui emprendre un projecte en aquests temps. “A Google creiem que el teu èxit en mòbils determinarà el futur del teu negoci”, fins a tal punt li concedeix importància el gegant d'Internet a aquest àmbit.

Com a prova d'aquesta importància – i també com a factors a tenir en compte – Google detalla alguns avantatges d'estar present en dispositius mòbils. Una de les primeres que posa en relleu és l'accés al client en qualsevol moment. Una pàgina web tradicional només és visitada per l'usuari quan aquest es troba enfront d'un ordinador.

Els dispositius mòbils permeten oferir un valor afegit a l'experiència web
. Google posa l'exemple de Starbucks, que es promociona mitjançant descomptes a través d'aplicacions en les quals l'usuari ha d'interactuar per aconseguir-les.

Actuar en l'àmbit local i optimitzar la versió per a navegadors mòbils són uns altres dels consells que Google ofereix en el seu informe. Les raons que aporten per fer això és que el 94% dels usuaris de smartphone han buscat informació local. D'altra banda, la gent tendeix a no recomanar un lloc la web – accedida del qual a través del mòbil – no es vegi bé.

tags: google smartphone consells

Ho vols compartir?
cdnet
  Títol Tema
7881 Els bots maliciosos representen gairebé el 40% de tot el trànsit d'internet
7860 Estratègies digitals d'èxit per a una pàgina web
7683 Què és un servidor segur?
5837 Google penalitzarà les webs no adaptades a dispositius mòbils
5486 Com complir amb les directrius de cookies de la LSSI?
5232 4 raons per les quals els usuaris abandonen una compra en línia màrketing
4298 Presentació de iAgric
3852 Per què la majoria de les empreses no pren precaucions al núvol
3830 Pàgina de Facebook o blog corporatiu? Claus perquè la seva empresa estigui a la xarxa amb èxit màrketing
3836 L'era de l'hegemonia de les tauletes
3834 Cloud computing: evolució d'un model d'èxit
3753 S'aprova el primer dictamen de privacitat de les apps mòbils
3743 5 claus per a una estratègia eficaç de màrqueting a temps real màrketing
3747 El màrqueting es capbussa en l'oceà digital màrketing
3696 Estudi sobre l'activitat de les principals marques espanyoles en xarxes socials social media
3749 La privacitat de Facebook: els mites i les veritats sobre la xarxa social social media
3565 Les 5 tendències de social commerce per a 2013. màrketing
3610 Són les xarxes socials una amenaça per a les empreses espanyoles? social media
3570 El novembre negre de la seguretat de la informació
3563 Facebook té problemes amb el model de negoci publicitari màrketing
3561 Veritat o ficció? Tot sobre l'adopció del HTML5 - infografia
3559 Disenyar una bona experiència d'usuari- infografia màrketing
3480 13 tendències de social media marketing que enlairaran el 2013 màrketing
3478 Així et segueixen el rastre a internet màrketing
3274 Garantint la seguretat al núvol social media
3272 Què fer per llançar-se bé al e-commerce? màrketing
3276 6 consells sobre marketing online – infografía social media
3114 Com relacionar-se professionalmente a les xarxes socials màrketing
3110 10 riscos que les marques haurien d'atrevir-se a assumir a les xarxes socials màrketing
3116 Consells de Google per adaptar-se al mercat mòbil màrketing
3028 5 exemples de botigues virtuals amb codis QR màrketing
2952 SEO d'un cop d'ull - infografia màrketing
2877 Quin és el millor moment per publicar a Twitter, Facebook o Tumblr? social media
2714 6 coses que mai haurien de compartir-se a Facebook social media
2744 Detalls del nou Facebook per empreses social media
2720 5 formes per integrar un lloc Web amb xarxes socials màrketing
2722 Cinc accions a evitar en social media social media
2549 Una estratègia a les xarxes socials ha d'anar més enllà de comptar seguidors màrketing
2594 Com mesurar la fortalesa d'una marca en les social media màrketing
2582 Per què els clients abandonen el carret de la compra? màrketing
2532 Facebook revela com rastreja als seus usuaris social media
2534 Com borrar el teu compte de facebook la guía definitiva. social media
2530 Estratègies de màrqueting en xarxes socials social media
2551 Com planificar una acció de màrqueting a les xarxes socials màrketing
2536 Les 8 claus del Marketing a Facebook social media
2538 Els pasos per a una estratègia social media. màrketing
2545 Les claus per una bona estratègia de màrqueting en mitjans socials màrketing
3745 Una forma senzilla d'entendre el cloud computing – Vídeo